معرفی کتاب‌های املاک

چرا معرفی کتاب‌های املاک؟! امری بدیهی و واضح است که مطالعه و جست‌و‌جو در حیطه‌ی کاریتان شما را به سکوی بالاتر پرتاب می‌کند.
تعداد آزمون و خطاها را به حداقل می‌رساند و شما این توانایی را پیدا می‌کنید که اصولی و بااعتماد به نفس در شغلتان قدم بگذارید.
درنتیجه استفاده از تجارب و نکات طلایی نویسنده‌ها تهدید را برای شما به فرصت تبدیل می‌کند.
جاویدو کنار شماست تا مجموعه‌ایی از کتاب‌های برتر و معروف در زمینه‌ی مسکن، نحوه‌ی مشاوره و فروش ملک، اقتصاد در املاک، راهنمای خرید آپارتمان، ساخت تیزر تبلیغاتی املاک و…. در اختیارتان قرار دهد تا با استفاده از دانش و آگاهی کافی بتوانید ملک مورد نظرتان را خوب تبلیغ کنید و یک معامله سودمند انجام دهید.

انواع کتاب‌های املاکی

دایره‌المعارف دلالی حرفه‌ای املاکی

این کتاب ده جلدی را امیرهمایون کاشانی کایا نوشته است و از ابتدا درباره‌ی شناخت و آشنایی با شغل مشاوراملاک، اینکه چگونه شروع به کار کنید و از همه مهم­تر انگیزه‌ لازم برای قدم اول را به شما تزریق می‌کند.

چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آوریم؟

کتابی در بخش جذاب شغل املاکی نوشته‌ی نویسنده‌ی معروف رابرت کیوساکی است. از آنجایی که خود نویسنده یکی از اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بزرگ است لازم به ذکر تاثیر شگفت‌انگیز کتاب بر روند صعودی اقتصاد شما نیز هست.

چگونه دوست‌یابی کنیم و تاثیرگذار باشیم

از آن­جایی که شغل مشاور املاک شغلی مردمی و ارتباط با ارباب رجوع است پس توصیه‌ی ما به شما خواندن و عمل کردن به این کتاب است تا به مشاور املاک نمونه‌ی محل خود معروف شوید.
نویسنده این کتاب شخص دیل کارنگی است که در زمینه انواع تبلیغات و حتی ساخت نمونه شعار تبلیغاتی مشاور املاک و در جهت بهبود معامله­ ها به شما یاری می­رساند.

مجموعه قوانین و نکات قراردادهای ملکی

با خواندن این کتاب شما از اشتباهات معمول در تنظیم قرارداد و مشکلات به دنبال آن درامان خواهید بود. این کتاب به زبانی ساده و روان و قابل فهم است. نویسنده کتاب فرهاد سعیدی است.

کتاب ۱۰۰۱راز بنگاه‌های املاکی

شما با قدم در هرکسب و کاری باید به راز و رمزهای آن شغل آگاه بوده و برطبق آن پیش بروید. این کتاب نوشته‌ی امیر همایون کاشانی کیا فرمول‌ها و اسرار و نکات کلیدی مربوط به قرارداد و معاملات ملکی را دراختیارتان قرار می‌دهد.

شرح و راهنمای معایبه نامه (الفبای خرید و فروش)

همان­طور که از نام کتاب پیداست صفرتاصد خرید تا فروش ملک را شرح می‌دهد. نویسنده‌ی آن محمدرضا فولادی وکیل پایه یک و استاد دانشگاه می‌باشد.

کتاب طلایی مشاورین املاک

این کتاب به قلم داود کامرانی است که راه و روش از فرش به عرش رسیدن را شرح داده. لازم به ذکر است که این کتاب درسال۱۴۰۱ بعد از چاپ اول خودش حدود یک ماه بعد به چاپ دوم رسید!

کتاب های املاک

جاویدو با معرفی کتاب­های املاک به شما کمک می­کند تا در زمینه خرید و فروش ملک اطلاعات زیادی بدست بیاورید.
تمامی کتاب­های ذکر شده به تبلیغات و انواع روش آن توجه ویژه­‌ای نشان داده­‌اند. به زبان دیگر راز درآمد هر شغلی در روش تبلیغ و نمونه تیزر تبلیغاتی آن نهفته است.
از شعارهای تبلیغاتی املاکی و آشنایی با نمونه تبلیغ املاک در سطح کار خود غافل نشوید. چه بسا هر قدم کوچک در مسیر به صعود شما کمک شایانی خواهد کرد.

برای آشنایی با کتاب­های بیشتر در زمینه املاک می­توانید با مشاوران جاویدو در ارتباط باشید.