زنان به عنوان کارشناس فروش

درست است که در جامعه ما عموم کارشناسان فروش املاک آقایان هستند، اما زنان به عنوان کارشناس فروش هم می­توانند در این عرصه گام برداشته و موفقیت­‌های زیادی کسب کنند.

زنان در زمینه خرید و فروش، کسب وکارهای این چنینی نقش و مهارت­‌های برجسته­‌ای دارند و می­توانند با ویژگی­های منحصر­به‌­فردی که دارند درآمد مجموعه را نیز چندین برابر کنند.

کارشناسان فروش زن با هوش هیجانی خود می­توانند به راحتی با هر مشتری ارتباط گرفته و هر معامله‌­ای را به درستی به سرانجام برسانند.

زنان و املاک

موفقیت زنان درشغل کارشناسی فروش

عواملی وجود دارند که بانوان را در این شغل موفق می‌­سازد و آن­ها نیز می­‌توانند همانند مردان، این شغل را برای کسب درآمد آینده خود انتخاب کنند.

از جمله مهارتی که زنان برای شغل کارشناسی فروش به آن نیاز دارند، به شرح زیر است:

زنان با حوصله

زنان نسبت به مردان باحوصله­‌تر هستند. آن­ها برای خریدار یا مشتری، وقت می­گذارند تا خانه مدنظر خود را با جزئیات توضیح دهند.
زنان می­دانند که شنونده بهتری باشند، می­توانند قرارداد بین طرفین را بسته و حق کمسیون خود را هم دریافت کنند.

شما با گوش دادن به سخنان مشتری، دیگر نیاز ندارید که خودتان را خسته کنید. چرا که مشتری تمام مطالب و خواسته خود را بیان کرده‌­است و تنها شما باید خانه و ملک مورد نظر را طبق خواسته‌­های او معرفی کنید.

اگر نمونه تبلیغات مشاور املاک را با رهبری زنان دیده باشید، متوجه خواهید شد که آن­ها با هوشیاری و حوصله‌­ای که دارند از سخنان مشتری، متوجه اهداف او می­شوند.

زنان اعتماد بیشتری را جلب می­کنند

اعتماد کردن به زنان راحت‌­تر است.

یعنی آن­ها سعی می­کنند با یک زبان بدن و فن بیان قوی تمام انتخاب مشتری را به آن­چه تبدیل کنند که می­خواهند.

این قضیه بسیار در فروش ملک موثر است. آمار بیشتر دزدی­ها، تقلب­ها و اختلاس­ها مربوط به مردان است و رفتار صادقانه خانم­ها هم از طرفی باعث شده که مشتریان به خانم­ها اعتماد بیشتری دارند.

قدرت بیان درکنار لطافت

زنان بسیار اجتماعی­‌ترند. درواقع شغل کارشناس فروش برای افرادی مناسب است که بتوانند به راحتی با همه مشتریان ارتباط برقرار کنند.

از این­‌سو زنان در این زمینه موفق‌­ترند چرا که یک خانم تلاش می­کند که در عین لطافت و ظرافت، با اعتماد­به ­نفس کافی با مشتری صحبت کرده و او را درک کند.

ساختن چنین شرایطی برای مشتری بسیار مفید و لذت بخش است. او احساس صمیمت و راحتی می­کند و همیشه پایبند مجموعه شما خواهد شد.

زنان کارشناس فروش

سخن پایانی

بانوان و زنان هم می­توانند به شغل کارشناسی فروش مشغول شوند.

آن­ها می­توانند برای ساخت تیزر تبلیغات املاک یا ثبت آگهی فروش خانه و زمین از کارشناسان جاویدو کمک گرفته و به روند کسب­ و­کار خود رونق دهند.