تیزر تبلیغاتی فروش یا اجاره املاک

اگر که میخواهید ملکتان را بفروشید یا اجاره دهید، بهترین راه برای جذب مشتری تهیه تیزر تبلیغاتی فروش یا اجاره  املاک است.
امروز مردم بیش از هر جایی به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سر می زند. در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که تیزرهای تبلیغاتی که در سایت یا انواع دیگر بستر های مجازی مثل اینستاگرام، یوتیوب و… وایرال می شود به راحتی به دست مخاطب هدف می رسد و او را آگاه می سازد.
در واقع داشتن یک کلیپ یا تیزر تبلیغاتی یکی از روش‌های مهم تبلیغات نوین است که مردم برای پیدا کردن انواع ملک به آن نیاز پیدا می‌کنند. یک تیزر تبلیغاتی خوب باید ویژگی هایی را داشته باشد تا بیننده، مشتری و خریدار را جذب کند.

تیزر تبلیغاتی

چندین فاکتور و اصل مهم کنار هم در یک تیزر تبلیغاتی، مشتری را به سمت ملک شما می کشاند. پس در تهیه یک تیزر تبلیغاتی فروش یا اجاره ملک، باید به یک تیم معتبر مانند جاویدو  ( www.javido.chakava.com ) اعتماد کنید. یک تیم حرفه‌ای که ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی پر بازده را می شناسد و در همان راستا ایده های متنوعی برای  ساخت یک تیزر تبلیغاتی پیشنهاد می دهد و آن را می سازد.

 

تیزر تبلیغاتی فروش یا اجاره ملک چیست؟

تیزر تبلیغاتی فروش یا اجاره ملک یک کلیپ کوتاه از ملک مورد نظر و امکاناتی است که به فروش و اجاره آن کمک می کند. در واقع شما بجای نمایش یک ویدیو ساده از ملک، یک تیزر تبلیغاتی حرفه  می سازید و هدف مخاطباتان را در آن بولد می کنید. به نحوی که او را به خرید ملک مشتاق می سازید. در واقع میدان رقابت در آژانس های املاکی یا هر کسب و کار دیگر بر روی کیفیت و مقدار تبلیغات واقع شده است. و کسی در این رقابت موفق است که در کوتاه ترین زمان بتواند بهترین و واضح ترین توصیف را راجب ملک مربوطه با لحن شیوا ارایه دهد.

 

 

ویژگی های تیزر تبلیغاتی فروش ملک

شما نمی توانید به صورت خود مختار و آماتور هر کلیپی را در سایت املاکی خود بارگذاری کنید. چه بسا کلیپ شما نه تنها بازخورد مثبتی نداشته باشد بلکه باعث منفی نگری مشتری نسبت به کار و سایت شما خواهد شد. چرا که وقتی برای یک کلیپ یا تیزر تبلیغاتی وقت و انرژی صرف شود، بر ارزش آن نیز افزوده خواهد شد. یک تیزر تبلیغاتی مطلوب برای فروش خانه باید از قواعد و ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا در میدان پر رقابت مشاوران و کارشناسان فروش ملک متمایز شود.

از جمله ویژگی ها به شرح زیر است:

دنبال کردن هدفی مشخص

تیزر برای یک محصول یا یک کسب و کار ساخته می شود. پس باید به موضوع اصلی و هدف مخاطب کاملا مربوط باشد. وقتی تیزر برای فروش خانه است، باید تمام نکات مربوط به خانه را مانند موقعیت جغرافیایی، نقشه و… بازگو کند. نکته ای که قابل اهمیت است، نحوه بازگو کردن است. یعنی مطالب باید جذاب باشد تا مشتری جذب شود نه طولانی و خسته کننده!

تمام مزایا و معایب ملک را بازگو کنید.

ویدیو و کلیپ ملک اما باید طوری باشد که خریدار به شما اعتماد کند. وقتی به طور همه جانبه ملک را بررسی کنید و از تمام زوایا خانه را نشان دهید، خریدار با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید خانه میکند.

کیفیت و جذابیت

یک تیزر تبلیغاتی خانه و آپارتمان باید تمام نکات جذابیت را دارا باشد. رنگ، نور، تعادل، گرافیک، انیمیشن دو بعدی سه بعدی ، استفاده از قالب های متنوع و… از جمله مواردی هستند که تیزر شما با توجه به مخاطب هدف خود، دارد.  در واقع تمام نکات کیفیت و جذابیت است که مشتری را به سمت شما میکشاند. یعنی هر چقدر که بر روی تاثیرگذاری ویدیو وقت بگذارید، بازخوردتان هم چند برابر خواهد شد.

 

 

انتخاب تیم تولید تیزر تبلیغاتی فروش ملک

تمام نکات فوق، فقط زیر دست یک متخصص حرفه ای تولید محتوا و ساخت تیزر تبلیغاتی امکان پذیر است. استفاده از عناصر مختلف برای تاثیرگذاری، نوعی علم به افکار مخاطب هدف است که باید به درستی انجام بگیرد. سایت تبغاتی جاویدو، با در نظر گرفتن هدف شما از تولید و ساخت تیزر فروش یا اجاره املاک، بهترین و جذاب ترین تیزرها را در اختیار شما قرار می دهد تا شما با صرف کمترین هزینه و اتلاف وقت شاهد افزایش روند صعودی مشتریانتان باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جاویدو سر بزنید

www.javido.chakava.com

۰۹۰۰۱۰۲۴۸۰۸